interesseområde på tværs af klinikker kommer så tæt på hinanden, at det er helt naturligt at bruge hinanden til faglig sparring efterfølgende. De fysiske kurser suppleres ofte med virtuelle fyraftensmøder, hvor der blandt andet gennemgås konkrete udfordrende cases.
Nye kompetencer på klinikkerne
En konsekvens af, at vi ønsker at kunne tilbyde patienternealle typer behandlinger, er også, at nogle af de klinikker, der kommer med i vores fællesskab, får mulighed for at blive uddannet i behandlinger, de ikke tidligere har kunnet tilbyde deres patienter.
En kultur, hvor vi hjælper hinanden
I ORIS er det en del af kulturen, at man rækker ud, når man har behov for hjælp eller sparring. Der er altid en kollega, der kan og gerne vil hjælpe. Hjælpsomhed er også en naturlig del af vores kultur. På samme måde byder man selv ind med de kompetencer, man har, så kollegaerne i ORIS kan lære af det og blive inspireret. Sådan er vores kultur – og den er vi stolte af og værner meget om.